vystudovala obor speciální pedagogika se zaměřením na logopedickou
péči na PdF MU v Brně a a rámci dalšího vzdělávání absolvovala mimo jiné vzdělávání v Montessori pedagogice pro MŠ, Feuersteinově instrumentálním obohacování a je certifikovanou instruktorkou programu Masáže děti dětem (MISA International). Je spoluautorkou knihy
Dost dobří rodiče aneb drobné chyby ve výchově dovoleny, odborných
či populárně naučných článků na téma výchovy a práce s dětmi se syndromem ADHD a autorkou knihy Hyperaktivní předškoláci. Jednou z myšlenek, které prosazuje při práci s dětmi je potřeba "teplého hnízda pro pozdější bezpečný let". Vychovala tři syny a raduje se zatím z jednoho vnoučka. V naší MŠ působí na pozici ředitelky. V rámci vzdělávacích aktivit pro dospělé vede coby lektorka semináře na téma výchovy dětí a problematiky syndromu ADHD. Stejným tématům se věnuje i v rámci poradenství.
je absolventkou oboru Předškolní pedagogika na Masarykově univerzitě. V naší školce působí od roku 2020 na pocizi učitelka. Setkala se u nás poprvé s principy Montessori pedagogiky, ve kterých objevila hluboký smysl. V současné době
se zaměřuje na rozšiřování kvalifikace a poznatků v této oblasti, absolvovala
například kurz Montessori pedagogiky v MŠ. Ve své práci využívá situační učení,
individuální přístup a respektující komunikaci. Dětem se snaží zajistit bezpečné
a připravené prostředí pro jejich rozvoj. Jejím nejlepším pracovním nástrojem
a darem je vřelost a krásný hlas, který Martina s radostí využívá nejen jako
členka Brněnského akademického sboru, ale také při práci s našimi dětmi.
Vystudovala Předškolní pedagogiku na Univerzitě Mateje Bela v Banské Bystrici.
Předcházela tomu Pedagogická a sociální akademie sv. Marie Goretti v Čadci,
kde absolvovala studijní obor Učitelství pro mateřské školy a vychovatelství.
Během let studia sbírala praxi v mateřských a základních školách.
V mezinárodní škole ve Varšavě se Veronika nechala okouzlit konceptem
vícejazyčného vzdělávání. Tato cesta ji dovedla až k Montessori pedagogice,
přičemž absolvovala stáž v IMSP v Praze. Veronika uplatňuje ve své práci
respektující přístup a soustředí se na individualitu dítěte.
Ve volném čase ráda čerpá energii z přírody, turistiky a pečení dobrůtek.
je absolventkou oboru Předškolní pedagogika na Masarykově univerzitě
a studentkou magisterského programu téhož oboru.
Svůj volný čas věnuje vzdělávání, malbě, četbě a fotografování.
Do naší mateřské školy přišla před lety jako studentka na dlouhodobou praxi,
od ledna 2024 již svoje studium kombinuje se získáváním profesních
zkušeností jako zastupující učitelka.
je nadšená pro smysluplnou práci s dětmi nejen předškolního věku.
Vede skupinku dětí ve skautu, kde čerpá mnoho zkušeností. Její srdeční
záležitostí je focení, při kterém se učí všímat si detailů a maličkostí běžného
života, na kterých tak moc záleží. Ráda také zpívá, kreslí a maluje.
Vystudovala CMG a SOŠP v Brně, je kvalifikovanou učitelkou předškolního
vzdělávání a v naší školce působí jako asistentka pedagoga a učitelka.
je posilou našeho týmu od května 2022. Původním vzděláním zdravoní sestra, nyní asistentka pedagoga, má velké zkušenosti se vzděláváním dětí v oblasti psychopedie. Ráda prohlubuje svoje vědomosti z oblastí, které ji dlouhodobě zajímají, jako je zdravý životní styl a výchova a vzdělávání dětí. Má tři děti.
vystudovala sociální pedagogiku a volný čas, speciální pedagogiku pro učitele, absolvovala kurzy Snoezelen, Bazální stimulace a CŽV Expresivní terapie. Těmto oblastem se stále aktivně věnuje, a to především se zaměřením na PAS. Pracuje na PdF MU jako asistent na Katedře speciální a inkluzivní pedagogiky a dále jako Snoezelen terapeut. V naší školce působí jako speciální pedagog.
vystudovala speciální pedagogiku a arteterapii na MU Brno a v rámci dalšího vzdělávání také akreditované vzdělávání v Montessori pedagogice pro MŠ.
S naší školkou je pevně spjata od jejího vzniku a nyní v ní působí jako lektorka akreditovaných kurzů pro odbornou veřejnost, které se týkají problematiky PAS nebo využití didaktických pomůcek pro efektivní integraci dětí do běžných MŠ (Smysluplné pomůcky I a II) a jako podpora školky "na dálku" :-).
O to, aby bylo všude čisto a děti měly včas na stole svačinku,
se poctivě stará "teta Bohunka". Má čtyři už dospělé děti a tři vnoučátka, a přesto si s radostí užívá výskotu našich malých svěřenců.